TRADUIR,TRADUCIR,TRANSLATE,TRADUIRE,TRADURRE,ÜBERSETZEN,

EnglishAlemánFrancésEspañolItalianoNetherlandsRusoPortuguésChino SimplificadoJaponés
CoreanoÁrabe

Etiquetes

Cercar en aquest blog

dimecres, 13 d’abril del 2011

Tipus de vàlvules de bicicleta



Suposem que tens una bicicleta que ha estat molt de temps aturada, suposem també que quan es va aturar tot funcionava, per tant amb una inflada de rodes n'hi ha prou però si no en tens ni parra, aquestes imatges potser et puguin aclarir la tasca.

Hi ha dos tipus de vàlvula, schrader 
(gruixuda com les dels cotxes i motos) i presta, (prima, molt usual en bicicletes antigues i de carretera, majoritàriament).
Un cop l'hagis identificat, desenrosca el tap en sentit antihorari, si es una presta (prima) desenrosca la part superior per a desbloquejar la vàlvula per tal que hi pugui entrar aire.

L'inflador ha de ser del mateix tipus de la vàlvula, 
col·loca la punta del inflador a la vàlvula, pot ser que vagi roscat, que vagi a pressió i fixat amb una palanqueta (que has de moure per tal que la punta quedi fixada a la vàlvula), també pot ser que l'inflador només vagi posat sobre la vàlvula i l'hagis de aguantar amb la ma (Les vàlvules amb fixació a la llanta et facilitaran la tasca).
 Suponemos que tienes una bicicleta que ha estado mucho tiempo parada, suponemos también que cuando se paró todo funcionaba, por lo tanto con una hinchada de ruedas hay bastante pero si no tienes ni parra, estas imágenes quizás te puedan aclarar la tarea.

Hay dos tipos de válvula, schrader (gruesa como las de los coches y motos) y presta, (delgada, muy usual en bicicletas antiguas y de carretera, mayoritariamente).

Una vez  la hayas identificado, Desenrosca el tapón en sentido antihorario, si es una presta (delgada) desenrosca la parte superior para desbloquear la válvula para que pueda entrar aire.

El inflador tiene que ser del mismo tipo de la válvula, coloca la punta del inflador en la válvula, puede ser que vaya roscado, que vaya a presión y fijado con una palanquita (que tienes que mover para que la punta quede fijada a la válvula), también puede ser que el inflador sólo vaya posicionado sobre la válvula y lo tengas que aguantar con la mamo (Las válvulas con fijación a la llanta te facilitarán la tarea).


 


La conjura dels necis o mossegar cap avall (1ª part)

Aquest reportatge va dedicat a tots aquells necis que decideixen mossegar cap avall en comptes de mossegar cap amunt. Que ataquen al vianant en comptes del cotxe.

Les bicicletes no han de circular per les voreres, pel que fa al posicionament d'aquest blog ho han de fer per l'asfalt, el vianant es un possible ciclista, mentre que el vehicle a batre es el de motor. Per tant cal mossegar cap amunt, no cap al més dèbil que es el peató, que també sóc jo i també ets tu i els teus. 

Segons les lleis de la física l'espai d'un objecte sòlid no pot ser ocupat per un altre sòlid per tant, on hi ha una bicicleta, no hi ha un cotxe, i si hi es, circula més lent.
Circula per l'asfalt i no per l'acera.

També cal considerar que alguns usuaris del lloguer de bicis, utilitzen la bicicleta de forma bruta i amb poca cura,  perquè la bicicleta la paguen ea través dels impostos. Si fos de la seva propietat no la tractarien així.

Mossega cap amunt. Treu cotxes del carrer, en el seu lloc, posa-hi la teva bici, a l'asfalt.
 
 







La conjura de los necios o morder hacia abajo (1ª parte)
Esto es un homenaje a dedicado a todos los necios que deciden morder hacia abajo en vez de morder hacia arriba. Que atacan al peatón en vez del coche.

Las bicicletas no tienen que circular por las aceras, en cuanto al posicionamiento de este blog lo tienen que hacer por el asfalto, el peatón es un posible ciclista, mientras que el vehículo a batir es el  de motor. Por lo tanto hay que morder hacia arriba, no hacia el más débil que es el peaton, que también soy yo y también eres tú y los tuyos.

Según las leyes de la física el espacio de un objeto sólido no puede ser ocupado por otro sólido por lo tanto, donde hay una bicicleta, no hay un coche, y si esta, circula más lento.

Circula por el asfalto y no por la acera.

También hay que considerar que algunos usuarios del alquiler de bicis, utilizan la bicicleta de forma bruta y con poco cuidado, porque la bicicleta la pagan los ciudadanos través de los impuestos. Si fuera de su propiedad no la tratarían así.


Muerde hacia arriba. Saca coches de la calle, en su lugar, pon tu bici, en el asfalto.