TRADUIR,TRADUCIR,TRANSLATE,TRADUIRE,TRADURRE,ÜBERSETZEN,

EnglishAlemánFrancésEspañolItalianoNetherlandsRusoPortuguésChino SimplificadoJaponés
CoreanoÁrabe

Etiquetes

Cercar en aquest blog

dimecres, 13 d’abril del 2011

Tipus de vàlvules de bicicleta



Suposem que tens una bicicleta que ha estat molt de temps aturada, suposem també que quan es va aturar tot funcionava, per tant amb una inflada de rodes n'hi ha prou però si no en tens ni parra, aquestes imatges potser et puguin aclarir la tasca.

Hi ha dos tipus de vàlvula, schrader 
(gruixuda com les dels cotxes i motos) i presta, (prima, molt usual en bicicletes antigues i de carretera, majoritàriament).
Un cop l'hagis identificat, desenrosca el tap en sentit antihorari, si es una presta (prima) desenrosca la part superior per a desbloquejar la vàlvula per tal que hi pugui entrar aire.

L'inflador ha de ser del mateix tipus de la vàlvula, 
col·loca la punta del inflador a la vàlvula, pot ser que vagi roscat, que vagi a pressió i fixat amb una palanqueta (que has de moure per tal que la punta quedi fixada a la vàlvula), també pot ser que l'inflador només vagi posat sobre la vàlvula i l'hagis de aguantar amb la ma (Les vàlvules amb fixació a la llanta et facilitaran la tasca).
 Suponemos que tienes una bicicleta que ha estado mucho tiempo parada, suponemos también que cuando se paró todo funcionaba, por lo tanto con una hinchada de ruedas hay bastante pero si no tienes ni parra, estas imágenes quizás te puedan aclarar la tarea.

Hay dos tipos de válvula, schrader (gruesa como las de los coches y motos) y presta, (delgada, muy usual en bicicletas antiguas y de carretera, mayoritariamente).

Una vez  la hayas identificado, Desenrosca el tapón en sentido antihorario, si es una presta (delgada) desenrosca la parte superior para desbloquear la válvula para que pueda entrar aire.

El inflador tiene que ser del mismo tipo de la válvula, coloca la punta del inflador en la válvula, puede ser que vaya roscado, que vaya a presión y fijado con una palanquita (que tienes que mover para que la punta quede fijada a la válvula), también puede ser que el inflador sólo vaya posicionado sobre la válvula y lo tengas que aguantar con la mamo (Las válvulas con fijación a la llanta te facilitarán la tarea).


 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada