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dimarts, 15 de febrer de 2011

Foto denúncia Bicing

Aquí podem veure la permissivitat que tenen els vehicles de la concessió de les bicicletes de lloguer.

On perquè ells puguin fer la seva feina, (sense ser empleats municipals ni vehicles d'emergència), aparquen al carril per a bicicletes, obligant als demés a posar-se en perill i posar en perill a d'altres.

Desconec si realment es legal o no, però moralment es incorrecte, doncs perquè esta prohibit per a tothom menys per a aquesta empresa (Clear Chanel). El fet de redistribuir les bicicletes no ajuda a crear cap consciència social doncs la gent baixa de la part alta de Barcelona i no torna a pujar les bicicletes, no creant cap cultura de mobilitat. Fent que un sistema que es deficitari i ja paguem amb els impostos, ho haguem de pagar amb l'incivisme d'aquesta subcontractació, que es més car que si ho gestionés l'ajuntament de Barcelona.
L'us del bicing es una ajuda al neoliberalisme més radical (Si busques la informació de Clear Chanel ho entendràs, pertany al grup de empreses afins al partit republicà estatunidenc, George Bush fill, control de emissores de radio a favor de la guerra de Iraq...). Et van dir que eren de disseny exclusiu per a Barcelona? Als estats units ja hi havia una ciutat que ja tenia les mateixes, i son fetes a la Xina, cosa que no potencia gens la economia local.


La opció de refusar-ho, es a les teves mans, no a les seves per fer la oferta.
Tu tens la última paraula. No et deixis engatussar.




Aquí podemos ver la permisividad que tienen los vehículos de la concesión de las bicicletas de alquiler.

Dónde para que ellos puedan hacer su trabajo, (sin ser empleados municipales ni vehículos de emergencia), aparcan al carril para bicicletas, obligando a los demás a ponerse en peligro y poner en peligro a otros.

Desconozco si realmente se legal o no, pero moralmente se incorrecto, pues porque esta empresa (Clear Chanel) sí lo puede hacer y los otros no. El hecho de redistribuir las bicicletas no ayuda a crear ninguna conciencia social pues la gente baja de la parte alta de Barcelona y no vuelve a subir las bicicletas. Haciendo que un sistema que se deficitario y ya pagamos con los impuestos, lo hayamos de pagar con el incivismo de esta subcontratación, que se más caro que si lo gestionara el ayuntamiento de Barcelona. De hecho lo os del bicing se una ayuda al neoliberalismo más radical (Si buscas la información de Clear Chanel lo entenderás, pertenece al grupo de empresas afines al partido republicano estadounidense, George Bush hijo, control de emisoras de radio a favor de la guerra de Iraq...). Te dijeron que eran de diseño exclusivo para Barcelona? En los estados unidos ya había una ciudad que ya tenía las mismas, y hechas en la China, cosa que no potencia nada la economía local.


La opción de rehusarlo esta en tus manos, no en las suyas para hacer la oferta.

Tú tienes la última palabra. No te dejes engatusar